Pages

Wednesday, August 1, 2012

Měsíční chvástačka - červenec


Mesačná chvastačka je meme stvořené Judit.
Úkolem je představit knihy, které vám za daný měsíc přibyly v knihovničce a může jít o knihy co jste:
  • koupili
  • dostali jako dárek
  • vyhráli
  • dostali ke zrecenzování

Za tento měsíc jsem si koupila 3 knížky:

If I Stay - Gayle Forman (EN)
Death note Volume 1 - Tsugumi Ohba, Takehi Obata (CZ)
Death note Volume 2 - Tsugumi Ohba, Takehi Obata (CZ)

If I Stay jsem si objednávala už v červnu, ale jelikož ji museli objednávat u vydavatele, tak došla až v půlce července. Knížka se mi líbila, ani mi nevadilo moc číst v angličtině... Mám britskou obálku, která je taky hezká ikdyž mě se víc líbí ta americká. Jsou na ní hlavně hezký ty vločky. Death note I + II jsem si koupila až teď v pondělí a nelituji toho. Protože jsem viděla už anime, tak to pro mě nebylo nic nového, ale zase jsem si oživila paměť.

Jako dárek jsem dostala od babičky:

Zavržený - Becca Fitzpatrick (CZ)

Měla jsem si koupit oblečení... No musela jsem si k tomu koupit i knížku. Zavrženého už jsem četla, ale když jsem přišla do Dobrovského a uviděla, že ho mají ve slevě za 295,- prostě jsem ho musela mít. :P Má to moc pěknou obálku hlavně jak jsou ty pírka v pravým horním rohu jediná červená...

Taky jsem vyhrála knížku...

 A to hned 2. Koukala jsem, že já zase jednou něco vyhrála a to hned dvakrát! Knížky ještě nedorazili, tak je kdyžtak vyfotím v srpnu... A jsou to:
Prosím, nerušit! - Tilly Bagshawe (u KristianaAlex)
Dvě zrcadla - Karolína Limrová ( u laurdes)

Holkám moc děkuju, že možnost se zúčastnit v soutěži. Ještě teď tomu nemůžu uvěřit, že jsem něco vyhrála.. ;) Díky moc...

No comments:

Post a Comment