Pages

Tuesday, August 7, 2012

Teaser Tuesday (1)

Princip je v tom vzít knížku, kterou momentálně čteš, otevřít ji na náhodné stránce a napsat z ní 2 věty. Dávat si pozor, aby nezahrnoval spoilery. Meme je vytvořeno blogem Should be reading.



Harry Potter a ohnivý pohár
J. K. Rowling



"Tak honem, honem, už je pět minut po zvonění!" vyštěkla na ně, když se k ní ploužili sněhem.

Řada děvčat zvolala hlasitě "Óóó!" , když jednorožce uviděla.

...


Začla jsem zase číst celou sérii Harryho. Zatím jsem u čtvrtého dílu. Co bych k tomu řekla... Všichni ho znají... ;) Snad jen, že ho vážně mám moc ráda.. Na Harrym jsem vyrostla. ;)
 Teď jsem začala hrát pottermore.com. A je to celkem dobré, jen čekám až zpřístupní další kapitoly z dvojky. Konečně jsem se i naučila jak se dělají lektvary... No zabralo to práce,.. a nervů! Kdyžtak kdyby tam někdo byl, tak si mě taky může přidat ;). Jsem tam jako: SickleWitch2985. Budu ráda.
 Omlouvám se, že jsem teď nepřidávala skoro nic za tento týden.

Zdroj: obálka- bux.cz

No comments:

Post a Comment