Pages

Saturday, July 14, 2012

Review: The Golden Lily

Název série: Pokrevní pouta
Díl: Druhý
Autor: Richelle Mead
Vydavatel: Razorbill (u nás vydá domino)
Vydáno: 2012
Stran: 418


Anotace:

Druhý díl napínavé spinoff série od Richelle Mead.

Chytrá alchymistka Sydney Sage a morojská princezna Jill Dragomir se skrývají na lidské internátní škole v slunné a okouzlující Palm Springs v Kalifornii. Studenti- děti bohatých a mocných - pokračují ve svém životě v blažené nevědomosti, zatím co Sydney, Jill, Eddie a Adrian musí své tajemství držet v bezpečí. Ale se zakázanými románky a hrozbou od napadení strigoji je skrývání pravdy těžší, než si kdo myslel

Četla jsem: 4 dny

Můj názor:

Oh tak konečně jsem to po nějakých 4 dnech přelouskala. To víte první knížka, co čtu v angličtině, ale stálo to za to. Po Bloodlines, které bylo takové rozpačité se druhý díl povedl. Neskutečně jsem se těšila na části, kdy tam bude Sydney s Adrianem.
Pořád nevim co si mám myslet o Angeline, nevim prostě. Byla jsem ráda, že tam bude Dimitri, ale nakonec stejně tam zas tolik nebyl nebo spíš byl takový nevýrazný mě přišlo a škoda, že se tam aspoň nemihla s ním Rose. Chudák Eddie jak pořád říkal, že není dost dobrý pro Jill a nakonec toto... ;) A Brayden byl jakýsi takýsi, no dobře tak jsem ho moc neměla ráda kvůli Adrianovi a tak ;D...
Adrian byl prostě skvělý! Když se objevil na scéně, tak jsem musela číst dál a dál + jsem moc ráda, že je tahle série s ním snad konečně dopadne líp než ve VA jako né že bych tam nefandila Dimitrijovi to jo, ale na konci byl Adrian docela chudák. I Sydney jsem si víc oblíbila a už tak nebyla zarputilá proti morojům a dhampírům, začala roztávat pomaličku.
Jako ten konec, tak to jsem myslela, že asi pudu někoho zabít nebo fakt nevim uááá!! ;D

Strašně moc se těším na další díl, který ale výjde až v únoru 2013 ;//. Knížka mě bavila sice možná ten začátek byl takový divný... než mě to vtáhlo do děje, ale ono možná to bude i tou angličtinou než jsem si na ni zvykla a tak. Teď jen doufat, aby se vydání nepřesunulo na později.. A musím to napsat (:D) jsem na sebe pyšná, že jsem to v té anglčtině zvádla!... :D No nic a teď se jdu vrhnout na toho Shakespeara a potom nevim co dál za knížku...

No comments:

Post a Comment