Pages

Saturday, July 7, 2012

On my wishlist (2)


Sobotní Meme, které pořádá Book Chick City. Cíl je uvěřejnit pár knih, které si přeješ vlastnit.


Krajina Plná stínů - Zrovna začínám číst 5 díl a nehorázně jsem si tuhle sérii oblíbila. Uplně žeru Jesseho. Taky bych chtěla nějakého Jesseho domů ;D. Suze mě příjde sympatická postava taková "normální" tedy až na to že je mediátor. Škoda že v dohledné době se prý nechystá knižní klub dotisknout sérii a nikde už snad není k sehnání. :/
Anna & the French Kiss - Co jsem četla 1. kapitolu na internetu, tak se mi to líbí. Je to takový pěkný dívčí román a já už jsem ze všech upírů, vlkodlaků, duchů a všech možných havětí úplně oddělaná. :D Tak by to chtělo zase jednou přečíst si něco takovýho a snad i to zkusit přečíst v angličtině. A navíc mě to příjde jako dobrá knížka zrovna k tomuhle počasí. :)

No comments:

Post a Comment