Pages

Saturday, July 21, 2012

On my Wishlist (3)


Sobotní Meme, které pořádá Book Chick City. Cíl je uvěřejnit pár knih, které si přeješ vlastnit.


Oficiální ilustr. průvodci filmy- Doma mám jen Nový měsíc, ale chtěla bych mít všechny, protože nemám ráda když nemám pak dokoupené celé série. Líbí se mi jak jsou v tom fotky z natáčení a z filmu v dost dobré kvalitě...
Bleach volume 1- V anime mi chybí vidět ještě nějakých 100 dílů (no jo když se někdo docela dlouho nedívá), v manze mám přečtených jen několik dílů. Teď už to tak není, ale někdy před rokem jsem byla úplně zažraná do všech tech japonských postavičkách škoda, že teď už není tolik času se podívat zase na nějaké dobré anime. Snad teď o prázdninách snad aspoň dokoukám celý Bleach a nějaký díly Naruta. :P

Zdroje obálek: Průvodci- Egmont.cz, Bleach- manga.crew.cz

No comments:

Post a Comment